Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Wednesday 6 February 2013

:: Terima Kasih ::

Assalamualaikum..

Hello Rabu!! how today?? oke..aku takde mud nak wat kije now..mungkin tak cukop tido barangkali... haa takde kaitan.,.~ :P

Oleh kerana aku ade mase yang banyak di depan PC kesayanganku ini..( sayang la sangat..kadang-kadang hang je..sakit je ati! ) , so dengan kusyuk nye menggoogle entry-entry sendiri..muahahahahaa..ni name nye takde keja tapi carik keje :D

Check it out ~!!

1- CINTA SAMBAL BELACAN


Ni entry yang paliingg femes antara entry-entry aku... terharuuu wehh!! ingatkan takde sape nak bace..*sob sob..da jejak 1000 pembaca da..banyak keh?? bagi aku banyak la ...werkss~!! :P
kalau search kat uncle G entry ni jatuh page ke 2.. tangga 4 . kau hado?? hiks! :P

Nak baca?? SINI-SINI



2 - BUKIT CERAKAH a.k.a TAMAN BOTANI SA


 Yang ni pon boleh tahan femes jugak la..hahaha...femes la sebab kalau korang search kat uncle G entry ni terpampang kat page 1 oke..tak tipuu.....sila search sendirik! :P

Nak baca? SINI - SINI



3 - AKU DAN PERFUME



Seperti yang korang maklum..tuan tanah belog ni teramaaatttla gilee kan perfume...Pantang ade perfume yang besh-besh..mesti nak grab..tapi tgk budget dulula..kang ade yang aku diet mlm kang! hehe...
Yang bestnye entry aku ngn perfume ni terletak di carta paling atas di uncle G!!sila abaikan link Youtube tuh..peehh!! *joget-joget
nak gediks skit bole tak?muahahaha...dua-dua entry plak tuh..bangga seh.. :P

Nak baca? SINI - SINI dan SINI 



4 - DURIAN SS2


aku rase yang view entry ni mesti penggemar durian kan kan kan? hiks~!! ce tgk.... kire glamor jugak la blog aku kat uncle G ni kan?muahahaha *semakin gediks! :P

Nak baca? SINI - SINI



5- KENALI DIRI SENDIRI



OKEE..ni 2nd entry yang femes kat belog aku...pembaca hampir 700 orang tappiii..sorang pon takmo tinggalkan komen..asal korang ni hah??nak jadi silent reader ker?komen la ckit..bukan susah pon... sob sob * mintak simpati ni..sile la tinggalkan komen..sccroottt.,.,.haha~

Nak baca? SINI - SINI



6 - SUKARKAH MEMAHAMI WANITA


Ni mesti time aku meroyan ni..nulis entry jiwang-jiwangan la plak kan!haha...
tak kisah la yang penting entry i dok tangga atas sekali oke.,., :D

Nak baca? SINI - SINI



7- SEKERAS -KERAS KERAK NASI


yang ni pon dok tangga atas sekali di uncle G! o0oo mann!tacinnnnggg nyee la haii.,.:D

Nak baca? SINI - SINI



8 - PELANGI ITU INDAH


 search dan search lagi...kali ni entry PELANGI ITU INDAH..hmm..aku rase entry ni aku post time.,.errrr,.~ abaikan..yang penting entry ni dok page 1 kat uncle G ..:)

Nak baca? SINI - SINI



Oke la..cukup la takat tu je..jap g letak banyak-banyak korang muntah ijau plak..hehe.Thanks pada semua yang sudi memeriahkan belog saya neh..tanpa korang sape daku...~



notakaki - Saya budak baru belajar. Kalau salah tolong tunjukkan =)




4 comments:

baca je??meh le komen cket ;)