Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 9 January 2012

Cinta Vs Sambal Belacan

Assalamualaikum peepss~!!
Salam sejahtera.,.Dan selamat pagi Isnin sume....=)

Walaupon pagi Senin , still aku nak update something..hehe^_^







" Cinta itu boleh di ibaratkan seperti makan sambal belacan" err.,.apa tuh?boleh ke samekan cinta dengan sambal belacan?tak kelasss u~!!hahaa.,.


Terkadang terpikir sejenak.,.untuk apa kita menoleh ke belakang sedangkan kita mampu untuk mara ke hadapan..?memang tidak salah untuk kita mengimbau kembali kenangan itu namun harusla di ingat bahawa perkara itu lah yang membuatkan kita tersungkur jatuh...tidak salah untuk mengigati jalan yang pernah kita lalui dulu , namun untuk berpatah balik ke belakang,adalah sesuatu yang tidak mungkin..kerana di belakang itulah kita pernah terjatuh dan tak mungkin akan terjatuh di tempat yang sama....

Dan aku tidak mahu terjatuh di tempat yang sama....mungkin sesetengah dari kamu mempunyai pandangan yang berbeza namum bagi aku,cukup untuk aku jatuh sekali sahaja di tempat itu..kalau jatuh tempat len tak pe..hehehe..;))



p/s = aku suka sambal belacan..haha ^_^

2 comments:

baca je??meh le komen cket ;)