Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 10 January 2012

Bila aku mula bebel pasal....

Assalamualaikum sume..
Selamat petang~!^_^

Tetibe saya rasa nak membebel sesuatu la ..huhu...but N3 ni khas untuk pompuan je la because takde kaitan ngan kaum adam.Harap maklum.^^,

Cantik?sume pompuan nak nampak cantik kan?termasukla saya!!saya sukakan kecantikan tetapi tidaklah terlalu excited sehingga buat perkara-perkara yang boleh merosakkan diri sendiri....Tidak salah untuk berbelanja lebih untuk itu tapi harusla beringat-ingat ye...

Dan sampai sekarang saya masih menjadi pengguna tetap Tia Amelia..^_^ Dulu macam-macam produk try...dari yang murah / sederhana dan mahal..actually muka saya nieh takde la kategori bermasalah cuma suke mencube sehingga jumpe yang betul2 sesuai..hehe..

Dan saya sangat berpuas ati dengan produk nie..pada sape2 yang belum mencube produk neh..boleh la try but make sure kulit anda serasi ye..if tak serasi sila la hentikan..saya tidak mahu menanggung apa-apa kesalahan..hahaha

jum kita skodeng ckit produk pe yang saya gunakan for Tia Amelia ^_^




1) Pencuci muka..nak cantik kena rajin cuci muka..lagi-lagi yang use make up macam saya..;)



2) Toner / Penyegar muka..Juga penting bagi memastikan kulit kita tak kering..





3) Krim Sunblock - sangat penting bagi yang bekerja di bawah sinaran matahari..dan krim ni sangat besh sebab 2 in 1..tak payah nak guna foundation lagi...;)





4) Krim Pemutih - besh jugak sebab dia bertindak ketika kita tidur...dan hasilnye memang saya suka..=)





5) Krim Kunyit - khas untuk orang-orang yang kulitnya agak bermasalah..korang boleh try krim ni dulu.If ok baru teruskan dengan krim yang lain..hehe



credit to pakcik google sebab curik gamba dari sane je!!huhu



p/s = kan dah cakap..N3 ni tiada kaitan ngan kaum adam!huhu





No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)