Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 9 January 2012

seeeraammmm neh~

Selamat petang sume..;))
Bila saya dah mula menaip neh...macam-macam benda saya nak bebel..pok pek pok pek..huhu..

oke..takde cerita menarik pon cume terpikir jap....straight je la kan..korang percaya tak mende-mende halus neh?bukan pontianak..bukan toyol tapi mende yang di maksudkan disini adalah perbuatan syirik..perbuatan khurafat...dengan erti kata lain mengamalkan ilmu hitam / membuat sihir kepada orang-orang yang di benci..bukan pe.....tadi saya p tempah baju kat my kesayangan tailer neh..boleh pulak dia tak cam saya..kecik sungguh atiku..hukhuk :P..

akak ni tegur saya dah kurus..YES~!!memang saya dah kurus dan perubahan ini secara mendadak dan tibe-tibe..tapi tapi.,.,saya bukan tak makan...pagi petang siang malam saya membedal tau!!selagi tak tutup mata saya akan makan kalau lapa..but why still kurus..itu yang menjadi persoalan disini..tetibe dia leh tanya..Fiza sihat tak neh?dah p cek doktor?aiyakk..seeraaaam neh....mestila saya cakap saya sihat...dan doktor pon kata kesihatan saya alhamdulillah baik...pastu akak ni cakap bukan pe..takut kena buatan orang..kita mane la tau kan..tetibe kurus keding cam neh..adoooii.....seram terus..sebab saya tau memang ramai dengki kat saya..cume saya harap diorang tak kan buat benda-benda khurafat neh..bukan semua orang sukakan kita..mane la tau kan..bukan nak bersangka buruk cume peringatan untuk diri sendiri...lagipon benda-benda ni kan dosa....tolong jangan cube-cube nak buat ye kawan-kawan..dosa tau tak!!!huhu....



p/s = bila la agaknya nak moks neh..^_^


No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)