Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 4 February 2013

Aku Dan Perfume ||

Assalamualaikum 

Selamat pagi everyone..hello world ^_^

alhamdulillah...masih di beri kesempatan jari-jari runcingku untuk menari-nari di keyboard itam ini... runcing la sangat.,.hehe
Semakin sihat..semakin sihat dan semakin sihat! :D

Okey..okey....entry kali ni nak pok pek pok pek pasal perfume..whatt?? perfume lagi keh?? 
hehe...korang jangan tak tau..aku ni gile perfume..tak kisah la ape-ape brand pon asalkan wangiiii.,.,.~ wee,.,.sape tak suke wangi kan??orang gile je kot?oppsst!! hhahha :D

|
|
|
|
|

taraaaa..,.,.... koleksi terbaru..takdela banyak sangat pon..tapi tapi ade la jugak penambahan nyeee.,.hehee..



Black XS tu incik tunang yang bagi..sempena my besday yg ke 25 tahun...happy o0oo dapat perfume idaman..tq sayang! hiks! * gediks





actually skang ni ada lagi beli perfume yg baru..tapi tak snap pon..so aku curik kat uncle G jela ea..bagi korang jeles!! hahaa :P



* Burberry Body *
Sweeeeeeet sangat bau neh... sukeee.,.,.~



* Victoria Secret Body Mist - Ravishing Love
Bau yang ni pon sweeett.,.slalu aku sembur pas mandi...see see? dok rumah pon nak wangi-wangi jugak! biar la! :P


and yang latest..mengumpul vials-vials plak..huh? ni sume incik tunang la neh..dia yg start dulu..katenye kalau beli yg kecik-kecik lagi best..sume perfume bole test..kalau beli yang besa-besa nanti tak pakai...rugi..sebab bau perfume ni 3 tahun je da expired oke.....

it sooooo true...ade perfume aku yang bau dia da tak brape nak best...sedih jeee.,.T___T






No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)