Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Thursday 7 February 2013

Doremon Poket!

Selamat petanggg!! ..eh lupe..Assalamualaikum korang! :)






Time kecit-kecit dulu mesti korang suke tengok siri animasi Doremon kan kan kan? Tipu la kalau tak amik port langsung. At least ade gak kan korang tengok..eh! ape ayat aku nih.. *mamai


Oke oke..bukan nak cerita pasal doreman la tapi nak share ckit ape yang ade dalam handbag yang aku dok usung hari-hari tuh selain wallet dan resit-resit pembelian...... eleeh....mesti ade sore sumbang kat luar tu cakap cam nih "kecoh je nak bgtau kat orang " dan aku pon reply la " biar la!!blog aku..suke ati aku nak bebel ape..ko nak bebel p bebel tempat len! hahahaha.. kejam sungguh =_="




Jum Skodeng!!





1- RONASUTRA MINERAL MAKEUP


Best sangat-sangat apply bedak ni sebab ianya ---> 100% Natural Mineral | UV Protection | Long Lasting

Ini adalah Duta Ronasutra ..Korang nak lawa cam kak Vanida x? lelaju p beli yerk!! hiks~!!





2- MAYBELLINE BABY LIPS

aku bukan jenis nak tacap lipstick 24 jam okee..nanti bibir cepat kering n rosak tauu!!!..so guna lips pon da ok sangat! barula bibir munggil! hiks~!!macam ni..macam ni.. :D 






3 - MIYAMI 2 WAY FOUNDATION

My Fav !! sukeeee..sampai sekarang sangat setia menggunakan bedak ini...nak tau kenapa? sebab...memang best la...da try nanti mesti korang tau nape..hehe! :D




4 -  Eye Glo

memandangkan keja aku ni dok depan PC 8 jam sehari..mende ni amat-amat penting bagi aku..WAJIB pakai setiap hari... segar je lepas tuh..cubala!! haha..cam promote ape je! :P




5 - VIT C 1000 mg + ZINC

Dalam proses untuk habeskan pastu nak try FELINNA plak!! w0ooott w00oot ^_^




6 - ALFALFA COMPLEX

Taraaa.,,...SUPP from Shaklee...Seyes tak sedap langsung!! tapi terpakse gak telan..da beli kan?kenala habeskan..T_T




Wanita dan kecantikkan memang sesuai jadi BFF uolss~!! rugila sape yang tak mo cantek tu kan... ~ :P



Nak gediks-gediks kat belog sendiri boleh tak?bole tak?alaaa.,.bole la yerk.,.,. * joget - joget


|
|
|
|
|



auchhaacckkk!!! Pic sendiri yang paling latest....hehe.. tanpa sebarang solekan.. * muke pas basuh *
natural beauty okee... biasela bile dok opis burink-burink tu takde kije len la aku kan..syok sendiri di depan kamera..ngehngehngeh! :D

sila abaikan mata panda itu..o0oochh!!seyes tak suke ..cam ne erk nak bgi dia ilang..T_T



tata~







4 comments:

  1. Memang poket doraemon laaa beg dia . . :p

    ReplyDelete
  2. DD = eleh u DD...macam la beg u tak penuh kan.,.hehe :P

    ReplyDelete
  3. memang beg i x cam tuuu . . hahaha !!
    **x mo mengalah**

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)