Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Saturday 16 February 2013

FRIENDSTER??

Assalamualaikum dan selamat malam ^_^

Petang semalam sembang-sembang dengan incik tunang..sembang punya sembang tetibe dia pandang aku... pastu dia sengih.. Aku da heran..apesal dia sengih tetibe kan... senyuman dia tu ade maksud tersirat.. * dalam ati da terdetik something

So aku buat muke seposen tanya.. " Apesal sengih-sengih? " sambil buat muka cumil...~ :P
Then dia cakap  tak boleh nak senyum ker ? 
So aku pon cakap la " senyum tu ade maksud tersirat kan? *cube buat muke cumil lagi sebab nak korek rahsia! haha

Pastu dia jawab " Friendster aktif lagi tak? pastu sengih lagi...
errkkk ??? apesal dia mention sal friendster lak nih?
then aku kata " mana aktif da..berzaman da tinggal... password pon tak ingat da...Kenapa erk??? * aku tanya lagik

Dia pon ulang benda yang aku rasa banyak kali da dia sebut bile kitorang hang out sama-sama..
" Macam tak percaya budak SOMBONG kat kolej dulu tu ade depan mata saya... nak skodeng baliklah chat-chat dak sombong neh! * sambil senyum
aku - mana ada sombong..salah orang nih..lalalala~ =_="

So aku dengan rakusnye terus taip url www.friensdster.com tadi.. jeng jeng jeng
sekali tak boleh login..lupe passsword...adehh..gagah ni sebab teringin gak nak imbas kenangan dolu-dolu kan..hew3..^_^
after reset password aku pon login..haaaihh..friendster da bertukar wajah!!
da macam tak besh je aku tengok..penuh dengan game..ingat aku budak-budak ke nak men game? cewaaaahhhhh..,.,.,.

sangat menghampakan..akaun aku nothing..takde ape-ape memori yang tinggal..kira macam fresh user!! langsung tak besh


** tengok tu...pic profile pon ntah ape-ape je =_="





P/s =Now sudah hampir 7 tahun aku meninggalkan kolej..Tempat itula permulaan kami tanpa aku sedari ada mata yang memerhati dari jauh =)


6 comments:

  1. lama da x on . he he

    ReplyDelete
  2. Mmg pon . Hari tu kite on blik pon jdik cm tu gak . Dulu best je frenster tu . Skarang , nothinggg . Huhu . . ** eee , cik sengett nie sombonk upanye . ** haha

    ReplyDelete
  3. DD - tulakan...kenangan giler time friensdter dulu... :D
    ***haiipp!!mana ada sombongla...kite just pemalu je..ahakss~!! :P

    ReplyDelete
  4. tu laa , kenangan time2 skolah . . haha . .
    Erkk , ckp je laa mmg sombonk . hahahahaah ** gelak jahat **

    ReplyDelete
  5. DD - mana ada sombong..grrrrr!!!!

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)