Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Friday 4 May 2012

Bila cuti panjang,.,.~

Auchhaaakk~!!lamanye tak update belog neh.,.,.tangan ni rase gatal sangat-sangat nak menaip tapi takde mase.,.,.keadaan kerja yang semakin menimbun sejak kebelakangan ni .,.=_="

Entry ni aku tak nak bebel banyak-banyak just nak share something ngan korang.,.kesemua gamba diambil pada minggu lepas..baru ade mase nak upload..kalau rase nak muntah ijau ka apa ka pas tengok sume neh..sile tekan button X laju-laju k..hahaha.,.,XD



29 april 2012


nak p wedding rakan kat batu pahat..so before gerak adalah wajib untuk aku snap pic sendiri...^_^



pengantin jauh di depan..tak sempat nak snap together-gether..takpe..yang penting aku telah menjejakkan kaki ke majlis beliau ;)


sedang mendera cik mot mengsnap pic aku tengah-tengah panas..jangan mara sayang.,.;p


Settle majlis,kitorang round batu pahat.,.oooucchh~!!banyaknye kenangan aku tertinggal kat sane..dari yang indah kepada yang pahit.,.,tapi yang paling indah adalah kenangan kami berdua (poyo kan ayat aku.,.haha )






Tempat pertama yang kami rindu di batu pahat adalah bangunan ini..Walau luaran tak berapa nak indah tapi dalaman sangat indah oke..kerna disinila tempat kami belajar dahulu.,.uhuk-uhuk...^_^.
3 tahun di Sini banyak mengajar aku tentang erti sebuah kehidupan serta persahabatan.,.;)



Port malam minggu dulu-dulu..hehe..malas nak bebel panjang-panjang..tadi kan dah janji tak mo pok pek pok pek..;p




Kaki dah lenguh.,.,badan dah penat.,.so kami amik keputusan balik KL malam tu jugak..niat hati nak round-round JB tapi macam takde arah tujuan..so.,.,balik jela.,.,.Brr0oooomm~!!




30 april 2012

Memandangkan hari ni kami cuti...so round-round KL jela yang mampu..penat semalam tak hilang lagi tapi apa ada hal kan.,.dah alang-alang cuti tu bek manfaatkan..tak kan la terperap je kat rumah.,.bak kata cik mot.,. " tido je kan.,." hehehe..
Tapi kami sangat frust bile tak dapat tengok The Avengers malam tuh...panggung kt KL sume  SOLD OUT for this movie~!!believe it or not??geram giler.,,.,rase cam ape dah time tuh..so terpakse la book for next day..tu pon naseb je dapat tiket.,kalau tak menonggeng lagi la cik mot saya.,.;p




1 may 2012



taraaa......nampak tak pp aku yang semakin mengembang itu?tapi...aku tak kisah pon..as long as hati aku sedang bahagia.,.;)


before tengok movie..isi perut dulu...air itu..fav saya oke~!! saja nak kasi tau..;p


Blueberry cheese yang sangat menggoda iman aku ketika itu..haha xD


snap-snap dulu before masuk panggung..ekeke....^_^




hoyeee.,.!!tiket dah dapat.,.The Avengers time~!!




 

sekian.,.~





No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)