Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Wednesday 23 May 2012

::angan-angan si Mira ::



11.50pm

krreeekkkk...., pintu bilik terbuka luas...mira masuk dengan muke seposen...,,,aku cam biase la...baring sambil layan cite omputih kat TV nun~

aku : cam ne leh kantoi beb?
mira : pok pek pok pek...,
aku : padan!!!pok pek pok pek..hahahahaha.,.
mira : hahaha.,.pok pek pok pek.,.

aku : da2.,.g tido..kol bape dah neh...
mira : aku nak tido ngan HP aku.,.sengih-sengih...,
aku : peehh!! selalu cakap nak mimpi anak raja..haha.,.ada yang masuk mimpi ni kang.,.,


3.00am

mira : pok pek pok pek ( tapi nada len dari biase )
aku : sah2 la minah ni ngah mimpi besh neh..len macam je neh.,.,.~

nota kaki : seb baik 1st date aku tak macam tu.,.heee~ :D


2 comments:

  1. follo kamu cikfeeza

    jom follow makneng

    be my biz partner pon blh

    ReplyDelete
  2. datang memolow kamu cik lavender ;)

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)