Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 28 May 2012

Ayam Penyet Wong Solo

Kali ni lunch kat Wong Solo pulak..made from Indonesia..dan sudah semestinya halal oke..
Konsep restauran yang sangat santai bagi aku....;)




Specialnya kat sini .....

|
|
|
|

Ayam Bakar dia...nak tau sedap ke tak..meh le kite try..^_^



so aku decide nak try ayam bakar yang orang kate sedap sangat tu kan....so far..okla...rase dia cam rase ayam paprik tp special skit....kirenyer boleh la tekak orang melayu cam aku ni makan makanan cam gini ^__^ ..Beliau pulak try ayam penyet...pon ok..;).kitorang amik yang set je..malas nak pening-pening ..harga pon takde la mahal sangat..standard je.,.~



taraaa.,.,.teruja tak tengok air aku neh???baru tgk belum rasa lagi...huhuhu...Alpukat juice a.k.a avocado juice.peehh!!wallahh~!!memg pekat giler air juice kt cini....berbaloi dengan hargenye,..cume air nih buat aku rase muak ..pekat sangat kot?



as usual..fav beliau..manggo juice ^_^



macam biase la kan..mestila nak selit muka aku jugak..hehe ;D







alhamdulillah..kenyang sudee.,.,see... licinkan kitorang makan..huhuhu...plan nak pergi ke hari belia di putrajaya terpaksa di tangguhkan buat sementara waktu gara-gara kekenyangan yang amat.,.




sekian~














No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)