Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 14 February 2012

Selesai sudah ;)

Assalamualaikum dan selamat petang sume...^_^

Alhamdulillah....segalanya telah berjalan dengan amat2 lancar sekali...Bersyukur kepadaNya kerana telah memudahkan kerja kami sekeluarga..;)walaupon agak kepenatan sedikit tetapi syukur semuanya berjalan dengan lancar.. dan dengan rasminya saya telah mendapat seorang kakak yang agak comel..hehe...setelah hampir 25 tahun takde kakak,rase macam janggal pulak tetiba ada seorang insan baru dalam keluarga kami...saya sangat2 teruja oke!!^_^


jum usha2 gamba sekitar majlis berlangsung=)


ni nak gerak p akad nikah..semestinya kena amik pix sendiri..hohoX_x


praktikal dulu...saya yang dupdapdupdap..:P


pengantin perempuan pon agak nebes ketika ini~hehe


Alhamdulillah..dengan sekali lafaz,mereka sah bergelar suami isteri..touching oke!^_^


nak jugak selit gambo neh..ni adik saya yg bongsu..lainkan kami?hehe^_^


keesokkannya...nak p bersanding di rumah perempuan..snap pix dulu..penting oke!;p


tuu dia....kami berdua sedang mengambil aura pengantin..2 tahun lagi...insyaAllah..hehe^^,


sape lagi comel?haha;p


cuaca sangat2 panas ketika ini...bumi tuhan.,.;)


auuccakkk!!!hhaha.,.pp yang semakin kembang.,.=_+"



mudah2an mereka akan cepat dapat baby sebab saya suke sangat baby..leh gomol2 sampai lebam..huhu..


p/s = next target??me??InsyaAllah^_^









No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)