Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Sunday 5 February 2012

Kembali Senyum=)

Assalamualaikum sume.,.



malam nie tetibe rase nak share something dengan diari saya neh...hmm.,.,.hampir 2 bulan peristiwa itu dan alhamdulillah saya berjaya untuk melupuskan perasaan itu secara perlahan-lahan...mungkin ada yang beranggapan 2 bulan adalah waktu yang singkat untuk kita melupakan seseorang tapi bagi saya tidak..sama ada cepat atau lambat semua itu sudah tertulis di atas kehendakNya..Dan sebagai hambanya yang sememangnya lemah..kita harus kuat untuk menerima ketentuan Ilahi..Mungkin dia bukan jodoh saya..dan alhamdulillah saya kuat untuk teruskan kehidupan saya tanpanya..;)




Dan Alhamdulillah Tuhan itu masih mahu melihat saya tersenyum.,.Dia pautkan hati saya dengan seseorang yang saya tidak pernah sangka akan hadir dalam hati saya..Allah memberi duka dan bahagia kepada saya dalam satu masa yang sangat-sangat singkat.Terkadang terpikir..tidak kah terlalu cepat untuk aku bermain dengan hati dan perasaan sendiri?namun... sesungguhnya DIA maha mengetahui di atas setiap kejadian..Syukur padaNya...=)


selamat malam buat si Dia yang berjaya singgah di hati saya ketika ini.=)








No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)