Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Sunday 26 February 2012

Jelajah ABPBH @SACC Mall

Salam sume..=)


Baru balik dari Jelajah ABPBH kat SACC Mall tadi..ya ampun!!ramainya makhluk tuhan..agak lama tak pergi tempat2 yang penuh sesak...rase cam pening-pening lalat pon ye gak..tapi tapi..tu mule2 jer...bila aku dah start pegang kamera..hilang dah pening-pening tuh!!hehehe...


Ramai gak artis yang datang..time aku sampai tu kumpulan Fourteen sedang perform lagu femes diorang..Berdua bersatu..pastu Aizat ngan abang dia ka adik dia..aku pon  tak kenal..aku kenal Aizat ja..huhu...ada Rozita Che Wan..Neelofa...Botak...n ramai lagi la..malas aku nak mention sorang-sorang..;p


Dan yang paling penting artis yang aku minat ada..cer teka...sapa..hehe..abg Adi Putra!!fheeww~!!macho gile dia ok..and guest what..aku dapat gak face to face ngan dia..dan yang paling best sangat-sangat aku dapat peluang naik kereta berdua ngan dia pusing-pusing SACC~!OMG~!!sangat-sangat teruja sampai aku tak tau nak cakap apa dalam kereta time tuh...Diam seribu bahasa..Naseb baik abang Adi seorang yang ramah..dia plak banyak tanya aku..aku seyes blur giler time tuh..macam dalam mimpi!!huhu..tapi ralat sangat-sangat coz tak dapat nak snap picture ngan dia time dalam kereta tuh...dapat snap time kat pentas je..sedeeeeyyT_____T..


macam mana aku leh dapat peluang tuh..biarla rahsia..hanya orang-orang kat SACC Mall tu je la tau di sebalik kejadian itu..=)

Tak guna nak bebel panjang-panjang..jum usha-usha gamba sekitar peristiwa tadi...Tapi maapla ye..kamera den..memang muka den la yg penuh!haha=)

nak cari parking pon sempat lagi snap pic kan...=P

aku g ngan housemate aku..Cik Myra n Cik Ida...sape2 nak kenal boleh Pm i oke!haha ;p

seyez..muka Rozita macam patung!kiut sangat oke!

ohoii..sempat lagi snap dalam VINCCI..hehe =)

comei tak?comei tak?;p

hehe ^_^

Time kat pentas..glamor sekejap!haha ;p

Me with Shila Hamzah..=)

auucaaakk!!saat-saat indah bersama abg Adi Putra memang aku tak kan lupe..haha ^_^

korang ada?tak de kan?haha ;p

inilah kami di depan kamera.;)

aku pon dapat anugerah gak..tp mini jela...lalala;p

UPDATE!!UPDATE!!ada gak pixca aku ngan Adi Putra dalam kereta..Bukan pe..kawan-kawan aku sume tak caye kan..ingat aku suke-suke nak reka cerita?tak men la beb!!haaaaa.tatap la puas2 ye..huhu..kredit to BH..;)



oke la..tak larat pulak nak upload pic banyak-banyak...badan dah penat..kaki dah sakit..yela kan..pakai lagi kasut tinggi tadi..tapi tapi..berbaloi-baloi..hehehe...so kalau nak tengok gamba penuh sila tengok kat FB aku ye..sape2 yang tak jadi friend lagi tu..di alu-alukan..InsyaAllah akan di approve~!=)



4 comments:

baca je??meh le komen cket ;)