Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Saturday 29 June 2013

Ku cari damai di hati...,~

semalaman tak tido memikirkan something...something that make me so sad...... why must this thing happen to my life????

bangun pagi tanpa ada perasaan..aku serabut..aku sedih... 

amik kunci kereta , panaskan WUU dan bergerak..sedar tak sedar aku memasuki lebuhraya... pikiran di awangan..hati sedih..bagai ada pisau tajam yg menusuk..pilu.... sebak..... Ya Allah..hatiku sedang di uji saat ini...

kaki menekan padel minyak tanpa haluan... mendengar lagu berkumandang di radio membuat hati semakin  sebak...


Jika kau selam hati ini ...,
Pastinya engkau kan mengerti ...,
Betapa sucinya cintaku ...,
Jangan diragu..

Bukan simpati yang aku pinta ...
Kebenaranmu memutus kata ..
Agar dapatku abadikan ..
Untuk pedoman peniti cinta....

Dan air mata laju mengalir tanpa di pinta.... tidak dapat untuk aku tahan lagi....yaaaaaaaa..hati aku sedang di sakiti... sakitnya hanya aku sorang je yang rasa.....kenapa aku yang harus merasa begini sendirian????

merasa kehilangan...kehilangan seseorang yang aku sayang.....


Ku coba ungkap tabir ini....
Kisah antara kau dan aku...
Terpisahkan oleh ruang dan waktu...
Menyudutkanmu meninggalkanku.....

Sejujurnya ku tak bisa...
Hidup tanpa ada kamu aku gila...
Seandainya kamu bisa...
Mengulang kembali lagi cinta kita....


kehilangan... lagu fav kamu sayang.,.mendalam maksudnya.,.,.air mata mengalir deras... andai dapat kamu mengerti mengapa aku merasa begini.. Tuhan....kuatkan ati ku..aku hanya seorang wanita..sekuat mana pon aku , aku masih wanita yang sangat lemah ..kerana CINTA....

4 comments:

  1. cik fiza..banyakkan bersabar...ada hikmah di sebaliknya... ;)

    - shima -

    ReplyDelete
  2. sabar...dugaan nak kawen tuh..hehe...keep smile darl!

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)