Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 2 July 2013

Serum Rejuglow Brightening Platinum

Morning my sunshine... ^_______^

how are u today? are u happy?? YES..opkos la aku hapi kan...mud MEROYAN aku da hilang... hahaha..kecian beliau terpakse tanggung pangai aku nih..naseb..naseb.,. :D

1st thing is.,.,TAHNIAH kepada engkorang2 yang da berjaya mencantikkan wajah engkorang tu bersama ADHA BEAUTY CARE.,.,. amacam??? puas ati tak??? perlukan nasihat dari pakar kecantikan tak? * aku lettew! muahahahaha..if anything just let me know oke sayang .,.,. 

ehem2.,.,korang tak mo bagi testi korang kt aku ker?? meh la nak tepek muke2 korang yg cung tu kt belog aku nih..mesti meriah uolsss~!!! * khas untuk customer aku yg malu2 meow tuh , sile bagi testi anda secepat mungkin! PAKSA neh! :P

oke oke.,.,., da stat nak meroyan la neh..asek membebel jela....bile nak masuk watak utama.,.kah3.,.*maap




EH EH!! apa mende nih?? kalau tgk kan kt kotak tuh nama nye REJUGLOW BRIGHTENING PLATINUM BOTOX.,OMG!!!! BOTOX  ker!! !! ngeh ngeh ngeh!!! teruskan pembacaan laling2 sekalian... ;)

Serum Rejuglow Brightening Platinum Botox...dari CV Cantika Putri Ayu...rata2 ramai tahu serum dari CV Cantika Putri Ayu sangat2 baguskan...yang pakai Serum Vitamin C,E & Collagen pun kesan nya sangat2 best kan..... senang cite produk dari Cantika ni memg owsem uolsss~!!! kalau tak ,takkan la iolss berani rekemen kan kt uolss~!! * oke ini gedik..sila MUNTAH! =_="

serum rejuglow bertindak sebagai :

- Anti aging
- Anti Oksidan
- Menyegarkan
- Memperbaiki jaringan kulit rusak
- Memperbaiki kulit kendur
- Menghilangkan kerutan seputar mata dan leher
- Mencerahkan
- Memutihkan
- Menghilangkan flek
- Mengenyalkan
- Mengencangkan
- Melembutkan
- Melenturkan
- Menjadikan anda awet muda


haaa....tak men la botox2 ni oke...nak muke tegang kita guna serum je..yang penting serum ni memg terbaik wa cakap sama lu lah~!! 

dan engkorang sila jangan risau kerana serum ni mendapat kelulusan KKM serta HALAL..if tak percaya sila search sendirik! aku da bgtau tp masih ade yg tak percaya..tacing taw mak!!


so tunggu apa lagi..nak cantik macam kak ton tak mase raya nanti??raya da nak dekat ni!! jum siapkan diri kita!! yeahh!! SHOPPING !! SHOPPING!! ^__________^

p/s - nak order cam biase sila ke FB k..tak pon direct email me..thanks !!! * kiss



No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)