Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 10 June 2013

RADIGLOW SKIN supplement masa kini

huh!!!tak sempat bernapas reply order2 dari customer kesayangan..sume nye berebut nak order BEDAK TANAKA TATE tuh..yeahhh!!! rezeki masuk..rezeki masuk... :)

ehem2.... tapiii now nak promote product len plak..mihahahaha..banyaknye product kat pasaran sekarang kan? macam pisang panas uolss.... sesuai dengan tak sesuai jela...yang penting engkorang kena la cube...baru tau berkesan ke idak dengan badan kita ..kannn...... ^____________^





KENAPA PILIH RADIGLOW SEBAGAI MAKANAN TAMBAHAN ANDA??


● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.

● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract. 

● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita .

sangat2 sesuai untuk uolss2 yang malas nak telan2 pil or bancuh2 macam AURAWHITE tu kan..Sebab RADIGLOW ni kan the first anti ageing and skin radiance supplement in chewable tablet.haa...sesuai sangt da RADIGLOW untuk korang2 yang busyy....ceehh..busy ke malas?? hehe * gurau ajo

alahai.... macam makan gula-gula tau tak...tak tau kan? :P
Makan masa perut kosong so the best time is awal pagi sebelum sarapan..
Kalau malas nak makan macam gula-gula, terus kunyah je dan telan.

Apa rasa dia? 
Rasa blackcurrent sebab antara bahan kandungan Radiglow ni ada blackcurrent extract.





ANTARA KESAN PENGAMBILAN RADIGLOW:

* Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.

* Membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit.

* Merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, eczema, parut, jeragat dan lain-lain.

*Juga terbaik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut.

*Antioksidan semulajadi, 550 kali lebih kuat berbanding Vitamin E.

*Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung


RAHSIA ARTIS MALAYSIA SUDAH TERBONGKAR!!!!!





Uols, nak kulit flawless, cerah, cantik dan gebu mcm pelakon terkenal emelda rosmila? Beliau pun pengguna Produk TERBAIK RADIGLOW untuk kecantikan kulit....




Pelakon kacak Shah Iskandar Mahfuz yg tengah HOT berlakon dalam Slot Akasia TV3 ''TEDUHAN KASIH'' pun makan Radiglow utk cergas dan bertenaga setiap hari. Radiglow sangat membantu beliau yg sentiasa sibuk di lokasi pengambaran dari pagi hingga ke malam. Kesimpulannya RADIGLOW memang bagus utk wanita mahupun lelaki ya. JOM BERADIGLOW uols!




Si cantik manis Pelakon Yana Samsudin .. ''Pelakon Filem Wanita Popular'' tu pun pengguna RADIGLOW ya.. Beliau kini lebih cergas dan bertenaga utk ke lokasi shooting dan sambil maintain kulit yang gebu, cerah dan awet muda.




si cantik sherry yang tengah glamor dalam #TeduhanKasih pon amalkan radiglow uols.,.wah wah wah.,.,ramai artis tempatan mengamalkan radiglow rupenye ye! hehehe ;)




* Radiglow sesuai untuk semua peringkat usia (seawal 10 tahun sampailaaaa org berusia)

* sesuai untuk ibu mengandung (seelok-eloknya setelah usia kandungan 4-5 bulan ke atas) dan menyusu anak
* sesuai untuk lelaki dan wanita. (isteri-isteri, janganla nak muda sorang-sorang. share makan sama-sama Radiglow dengan suami supaya boleh awet muda bersama. Romatika gitu) ( anak-anak boleh hadiahkan kat ibu bapa sebagai hadiah anniversary mereka.haha) 

BERMINAT?? JUM ORDER ^________^


PRICE : RM180 SM / RM190 SS
POSTAGE FREE TO ALL COUNTRY!
FREE SKIN REGENERATIVE GREEN MASK bernilai RM42



1 BOX = 2 BOTTLES
30 TABLETS/BOTTLE

6 comments:

baca je??meh le komen cket ;)