Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 4 June 2013

Finally... aku berjaya menjadi penderma darah!


ketika entry ini di taip , baru selesai mendermakan darah..ohh yeehh yeeahh yeahh!! akhirnya aku berjaya menderma darah.... :D 

Risau jugak memula nak derma , tapi sebab perasaan ingin tahu aku ni jenis darah ape , pejam mate jela turun bawah tadi..huhu..

Kempen derma darah ni anjuran tempat keja aku bersama Pusat Darah Negara bertempat di BNM ;)



sekitar kawasan derma darah .. ramai jugak yg turun menderma darah..bagus diorang nih....




This is my 1st time..agak nebesss la jugak..... well...orang takut jarum memg begini..hoho :D



Seb bek abang yg tukang jage aku ni pandai sembang..tgk2 je jarum da tercucuk..takde rasa pape pon..just rase macam kena gigit semut jela.. hehe


dalam brape minit je penuh suda darahnye..00ooooo..teruja oke tgk darah sendiri.. banyak darah rupenye aku..patutla.,.. haha XD




yang best nye tu lepas derma darah dapat makanan FREE..0oohh..sape tak suke bende FREE kan?? walaupon sekadar ini tp aku rase puas ati sangat sebab dah berjaya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang penderma darah ^____________^






notakaki = sedikit pening ketika ini. =.="



4 comments:

  1. Ryne pon klu derma darah lepas tu mesti nak 100 plus..orang kata dia cepat ckit bagi tenaga..hehe..ryne xleh derma dah..ade resdung..
    ada migrain ..=(

    #ni ryne malas nak login blogspot

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyakkk!! betul ke ni ryne??adess..ramai gak yg ckp badan mesti naik after that..tp ni badan pza mmg da naik pong..acaner nih..hehe

      Delete
  2. ye ke...ryne dah 3 kali derma..badan ryne mmg sedia tembam..tapi kilo nya maintain lagi..xdela ok aje..tapi rasenya sbb dia ade bagi vitamin untuk tambah selera makan kot..klu usik vitamin tu..tu yg naik berat sbb selera makan bertambah..hikhik...

    -ryne-

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula...cik tunang kate pon patut ade vit tu..tpi masalah nye time ni tak de dapat pon??? hohoh..kire tak de naik badan erk? haha

      Delete

baca je??meh le komen cket ;)