Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Thursday 23 May 2013

tung tang tung tang bunyik dapur...



Takde mud da pepetang nih..mud oliday da mai daaaa......

malassnyeeee nak layan user2 kt bank ni...melampau sangat kekadang..betul2 menguji kesabaran aku yg memang da kurang nih ..=.="

takmo cite la....share pasal makanan lagi bessttttttttttt..hoho XD

okee...semalam last pose ganti..today da raya da..yeaayy!!! da bole makn siang..hehehe..

semalam berbuka sorang lagi..aku pon pelik la..housemate aku ni diorang keja kilang ke haper? tiap2 malam balik lewat..kalah PM busy diorang ni aku rase..haha ..memain aje..^____________^

so mlm tadi masak AYAM MASAK BLACK PAPER..wewitttt,.,.,.,..resepi aku google jela...rupenye senang bangat deh..... sesenang ABC..tp aku masak ikut suke aku jela...tambah yang tu..kurang yg ni..jadila gamba kat bawh nih ha.. :D




walaupon gamba macam tak brape nak best tpiii rasa nye besstt oke..menjilat jari..licin housemate aku kerja kan pastuh..hehee..sos black paper tu da same rasa macm kat kedai punye..alaaa..yang selalu buat chicken chop tuh... ngeeee.,.~ :D


menu wajib aku kalau makan nasi mesti ada sayur..tak kisahla masak macam mane pong..asalkan ade...baik untuk badan ok...awet mude gitu,...hew3 ^__________^


sayur kacang + tomato masak tiram.... yum yum.. 

today da raya... so....tak tau lagi rajin masak ke tak..makan luar kot? :)



notakaki = masak ni senang je sebenarnye eh?? 





4 comments:

  1. share la resepi .. nak try ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyakk!! resepi org bujang je nih.. hehe :)

      Delete
  2. rajin nye masak... dah bole kawen da nih ..hehe

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)