Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Wednesday 22 May 2013

Lama tak men masak-masak

assalamualaikum dan selamat petang korang! ;)

rini Rabu , esok Khamis.. Jumaat kita cuti..yeaayy!!! #Tetibe

Rini last aku pose... esok da raya ... macam rase nak raya betul2 je ... satu perasaan yg tak dapat di gambarkan bila da habes ganti puase ;))

So semalam bukak pose sorang2... kecian saya..takde sape teman pong..=.="

Time2 puasa la napsu makan kadang2 menjadi..aku pon pelik..bile time tak pose...nak diet la ..makan cikit la... ..  kenapa erk? ade sape2 tau ka? ^_______^

so malam tadi masak benda alah nih.. 1st time try SOTONG KARI..not bad gak..menjadik la jugak ..yelaa..masak time pose kan..mane dapat rase daaaa :P  ..Actually aku da agak busan makan sotong sambal..so sekali sekala kita tukar angin plak.. hehe





sotong kari cik fie..... kuality gamba yg agak tak best..nnti nak tukar HP baru la! hoho XD





sayur kacang ala-ala apa ntah..ikut suke aku nak campur ape...haha..my fav.. ;)





taraaaa...siap untuk di makan..tunggu azan je time nih..hehe ^____________^


notakaki - aku memang tak reti masak cikit2..padahal makan sorang je pong.. =.="




2 comments:

baca je??meh le komen cket ;)