Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Friday 31 May 2013

That Little Gerai yang awesome!!!

Assalam korang!

Salam sejahtera untuk semua readers.. cewahhh..cam ade je kan sudi nak singgah belog saya T_________T

oke...ini cerita malam tadi.... our dinner at TLG aka That Little Gerai... memandangkan aku ngidam western food so incik tunang suggestkan tempat ini..tak sia2 suggestion beliau kerana tempat ini memang AWESOME uolss!!! !!!

Sesampai around 9 PM kedai sudah mula di penuhi orang ramai..naseb baik aku da booking awal-awal..so sampai sane lelaju p counter cakap da booking .. trus staff dia tunjukkan our table...




That Little Gerai menyediakan western food seperti lamb chop, chicken chop, grilled chicken , steak , pasta , burger dan lain-lain . Dan yang best nye korang leh pilih sama ada nak mash potato ka , coslow , fries or salad ... best betol leh main pilih2 menu..hehehe



sambil tunggu order sampai kite snap2 dulu la..as usual..pic tuan tanah kena ada..hoho ^________^


ciap ada lilin lagi..suasana yang agak romantik gitu..  rasa macam 1st date ploks..miahahaha :P



incik tunang bersama lesung pipit beliau..rasa nak korek2 je lesung pipit tu dengan garfu.. eh? :P



Menu pilihan beliau Lamb Chop with fries and coslow...di tambah pulak dengan sos mushroom yang sedaaaapppppppppppp!!! terliur tau tgk !! menyelerakan sungguh!! hehe


::: Lamp Chop RM26.00 :::

incik tunang ni memang gemar makan lamb. So dia kate lamb ni lain dari yang lain..dengan erti kate memang best la..selalu dia makan tangan akan lenguh tapi lamb kt cini lembut gile..and sedap plak tu bile aku rase..selalu aku cam kurang ckit nak try tp yang ni memang sedap..terus jatuh cinta n nak try nanti! :D


aku kalau p western food memang menu wajib aku chicken..aku tak gemar makanan lain..sile la jangan pakse aku order lain..memg aku akan order chicken gak last2..haha



:: Chicken Grill RM16.00 ::

Chicken Grill with mash potato and salad .. di simbah bersama sos black paper yg sedap n pekat..yum yum.... just rasa mash potato dia macam pelik ckit..tak macam yang biasa pernah aku rasa..ada rasa lemak..kurang masin n the best part rasa macam ice cream cikit! hehe ..yang penting tak muak and licin uolss i bedal..haha

* aku curi google je pic ni sebab gamba yg di snap agak gelap..tak nampak sangat ploks.. maap *

|
|
|
|


::: Our dinner :::



high recommended to all yg gemarkan makanan barat.. makanan kat sini memg superb awesome!!!! berbaloi dengan harganye..memang sedap..memang terbaik.... ada unsur akan melepak di sini lagi lain kali..heheehe




seee ?? licin aku bedal..siap leh buat smile lagi...senyumla perut da kenyang..haha XD



overall? satisfied!! memang sangat2 puas ati..makanan memang superb sedap..layanan pekerja2 pon ok..peramah dan mesra alam gitu.. harga reasonable dengan kualitinya.. Chef Aidy pon mesra alam semalam..siap leh buat lawak jenaka spontan di depan kami..ekekeke...environment ok just kalau bole di perbesarkan lagi..sebab ramai orang akan datang selepas baca belog aku ni..haha *perasan







6 comments:

  1. kat mane ni sis?

    ReplyDelete
  2. nampak menyelerakan.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali cuba pasti nak lagi..yum yum .. hehe

      Delete
  3. dah penah pegi..mmg sedap!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.....mmg sedp.... next time nak try menu len plk..hee ;-)

      Delete

baca je??meh le komen cket ;)