Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 19 March 2013

Sakit yang menggila itu ..

assalamualaikum dan selamat pagi! 

Memandangkan semalam x masuk opis so today masuk keje m0od macam...hmmm...terbayang-bayang bantal n tilam kat rumah..... alangkah besh kalau ari ni pon MC..hiks~!! :D

nak tak nak kena gagah kan diri gak..walaupon badan sebenar nye still sakit-sakit lagi..penat mengemas , mengangkat barang2 ke rumah baru masih terasa lagi nih..rasa nak membaringkan diri di sofa sambil melayan cerite korea..eh!! sejak biler aku minat korean??? adehh!! ni mesti semalam nye kes..dok rumah sorang2 makan ice cream sambil layan korean..huuu...nikmat sebentar..:D

Pagi-pagi buta subuh ahad lepas aku terjaga dari lena terus tekan-tekan ulu ati..err..betol ke ulu ati..alaaa..atas perut tu ulu ati kot?kot la...haha..sakit dia hanya tuhan yg tahu..lagi sakit daripada gastrik aku kira...sumpah sakit! this is the 1st time aku rasa sakit kat citu.... macam ade duri-duri tajam sedang memain kat sekitar kawasan tuh.... cucuk..cucuk..dan cucuk....bile baring je dia sakit....sakit je baring..eh? hehe..... dalam masa sama aku kerap jumpe cik J..kejap kuar..pastu masuk balik..kuar..masuk balik..seb bek housemate takde tido kat ruang tamu..kalau tak mesti kaco diorang tido kan? hehe korang paham la kan kalau kerap masuk toilet tu mende..

sakit yang menggila tu sampai ke pagi..tak leh tahan lagi..capai kunci kereta dan trus pecut WUU ke klinik berhampiran....

Nahh!! doktor cakap jantung aku lemah..lemah yg macam mane?aku takut nak tanye lebih2..dia ade sebut name penyakit tuh..tapi aku tak berapa nak ingat..maap..hehe...tak pasal2 kena bebel dengan doktor pagi tuh,,hoho...maybe sebab sehari sebelum kejadian aku terlalu penat..yela kan..kemas 2 rumah kot..satu rumah lame..satu rumah baru..nak angkat barang2 lagi..barang bukan sebarang barang..sume ade.....kecik..besa...ape je yg tak de kt rumah baru skang nih..complete!! i loikeeee.. :D
So bile badan terlampau penat..dia effect jantung..bile jantung tak leh pam oksigen dan darah dengan normal..akan tereffect la sistem badan yg len..eh betol ker?? tu doktor yg cakap..not me..:P

tapi sebab sakit kan ..so layan kan jela bebelan doktor tuh..doktor suh aku banyakkan rehat..minum 100 plus untuk kembalikan segala bagai yg da terkeluar tuh.. pastu dia bagi ubat..haihh!bertambah lagi koleksi ubat yg ada.... aku rasa kotak ubat aku tu da penuh...cakap je ubat ape korang nak..InShaAllah ade :P



notakaki - lupa nak bawak ubat kat opis..>_<"


No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)