Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 12 March 2012

highway 80 je??

Lokasi kejadian = Bandar Sri Permaisuri , Cheras
Masa kejadian = 12.45 am 

Pak Polisi = Amoi arrrr..bawak laju la...120..patut sini 80 saja...(sambil tunjuk kertas report ka pa ntah kat aku..
Bagi I lesen U..ni kena saman neh....bebel-bebel....
Aku = Agak kelam kabut keluarkan lesen dari wallet..before kena tahan hampir-hampir excident ngan alphard.. ..tu pasal cuak semacam...
Pak Polisi = aikk??ko ni melayu rupanya..aku ingatkan cina tadi..Asal ko tak bagi salam kat aku?
Aku = sengih-sengih...( speechless kot..jantung dup dap dup dap)
Pak Polisi = kau ni ade kacuk ke ape neh?
Aku = Eh takde la pakcik..saya melayu tulen..,,pok pek..pok pek..
Pak Polisi = Dah2..jalan cepat...
Aku = Trimas pakcik..assalamualaikum!! (selamat duit aku!hehe )


note = highway 80 je??=_="





2 comments:

baca je??meh le komen cket ;)