Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 20 March 2012

::Cerita Lalu::

lokasi - Padang Jawa
Masa = 9.45 pm (malam tadi)

Sedang focus mengostan kereta ....tetibe....brr0ooommmmm...brooo00ommm..satu kelibat muncul secara tiba-tiba..

aku = pehhh..seb bek tak sondol kereta wa..rabun ka pa mamat neh??gomel aku..
Mira = awat laju semacam je mamat tuh?
ida =o0ohh padanla...kena kejar ngan abg polis..sampuk c ida plak..
mira=cehh..tak dan la polis tu nak kejar budak tuh..ce tgk..dia kai moto ape..polis tu kai moto apa..
aku = aku pon heran..nak kejar orang guna EX5...up la ckit...RXZ ka...moto besa ka...barula laju...
serentak kitorang ketawa berdekah-dekah dalam kereta..


5 minit selepas itu..
lokasi = tepi jalan..


mira =eh eh..tu bukan budak yang kena kejar tadi ker???????dah tergolek tepi jalan daaaaa....


p/s = tetiba aku teringat peristiwa 8 tahun yang lalu..di mana aku jugak begitu..haha ;p


No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)