Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Saturday 10 December 2011

masihkah aku mengharap?

salam rakan-rakan follower.,.,dan selamat berhujung minggu ye.,.;)


tiada apa yang menarik sekadar untuk meluahkan ape yang bermainan di minda + hati sekarang neh.,,.
saya kusut.,.saya serabut.,.,saya terkilan.,.saya sedih.,.but why,.,.?kenapa sume ni mesti ada dalam diri saya sekarang.,.,.susah untuk memahami diri sendiri.,.,tak tahu apa yang sebenarnya saya harapkan dalam kehidupanku ini.,.

"" Ada orang datang bertanyakan kamo "" .,.

aku terkedu.,.tersentap pon ada gak bile mak cakap mende neh pagi tadi,.,.sepantas kilat aku menjawab.

NO NO NO!!!.,.

masuk kali neh dah 3x aku menolak pinangan seseorang yang memang aku tak 
kenal.,,.,macam mane aku nak hidop ngan someone yang aku tak kenal kan?itulah kata ati 
ku.,.tapi betol kah?atau sebenarnya aku menipu diri sendiri.,
kejamkah aku terhadap diriku sendiri.,menanti sesuatu yang belom pasti menjadi realiti.,.adakah aku masih mengharap padanya?mengharap agar dia kembali padaku.,mengharap agar dialah orang yang akan meminangku kelak.,.,.

Ya Allah.,.,.tolong hambamu yang memang lemah ini .,.tolong berikan aku keikhlasan hati.,.tolong berikan aku semangat.,.dan tolong tunjukkan aku kebenaranMu itu.,.T______T




4 comments:

  1. Cepat2;ah cari seseorang yg boleh memahami kamu.. Sebab Kamu berhak bahagia :)

    ReplyDelete
  2. jangan menunggu pada yang tidak pandai menghargai kak...

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)