Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Thursday 12 June 2014

I'm Pregnant? Alhamdulillah



Assalamualaikum... 

Hihihi. Baca tajuk pun dah tau dah kan apa yang cuba nak disampaikan. Ya Allah, Subhanallah,Alhamdulillah, Allahuakbar...
Da nak jejak 7 bulan usia perkahwinan saya..tipu la kalau kata x teringin nak dpt baby awal kan...Malam tadi tergerak hati nak buat urine test.. tak tau kenapa..sebab gerak hati macam rasa something..something yang memang saya nanti-nantikan selama nih..dengan perubahan diri yang saya sendiri dapat rasakan...
Alhamdulillah..syukur sangat.. menggigil tengok result... Subhanallah..Allah makbulkan juga doa kami...


saya memang awal-awal da beli pregnant test nih,,kalau sebelum2 ni beli yang murah2 je..kali ni beli yang digital terus..( clearblue ) tapi beli da 2 bulan rasenye,..simpan dlm almari..tahan diri dari buat test..yela...digital test ni bole tahan jugak harge nye nk dibandiingkan dengan test2 yang lain...if result negative kan da membazir..hehe..tapi bulan ni period saya agak lewat..terdetik dihati..da ade isi ker? hati ni meronta-ronta nak test.. haha!


alhamdulillah...Allah mendengar doa kami... saya hanya mampu menangis dalam toilet lepas tengok result nih...macam tak percaya..macam bermimpi... berkali2 saya tengok..5 - 10 minit jugak la tunggu.. awal2 memang da keluar pregnant tapi berapa minggu tu tak keluar.. tunggu dengan penuh sabar..air mata toksah cakap la...mengalir laju macam air paip...dan akhirnya....



** nampak tak... gamba pon gegar..punyala menggigil tangan time nih :)


lebih jelas kan? alhamdulillah....

alhamdulillah..tiada ucapan selain itu yang keluar...begini agaknye perasaan wanita yang mengandung ye? :)

terus laju-laju keluar toilet dan inform asben....yang seronoknye asben memang da tau da saya dok dalam toilet lame-lame buat test nih.. hehe

Pengalaman manis ni baru bermula. Saat ni, time saya up entry ni,saya masih belum double confirm dengan klinik lagi....InsyaAllah petang ni baru nak g klinik check...
Doakan saya dan baby selamat dan saya mendapat anak yang comel dan soleh dan solehah dan semua yang baik-baik lah. InsyaAllah jika anda belum lg disahkan mengandung, jangan putus asa berdoa kepada Allah s.w.t.

Salam sayang~

10 comments:

baca je??meh le komen cket ;)