Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 10 February 2014

mimpi mengandung..erk??


Assalamualaikum..
Salam Sejahtera :)



" Mimpi itu ada tiga jenis : Bisikan hati , Mainan Syaitan dan Khabar Gembira dari Allah "

Malam tadi aku mimpi...tapi bukan aku heroinnya..just aku ada dalam mimpi tu sebagai watak tambahan mungkin. tapi aku pelik..kenapa aku mimpi cam tu sekali ea??? sebab terlampau pikir ke? terlalu berharap?sampai terbawak-bawak dalam mimpi??ouchh!! ini sudah parah!! hhuuuu....

aku mimpi..ade seorang perempuan bersama ibunya..di dalam sebuah klinik bersama seorang doktor..Aku kat tepi dok diam-diam..then doktor tu cakap dekat budak pompuan tuh "TAHNIAH!!AWAK MENGANDUNG!!! "

zaaaasssss!!!!! terus terjaga aku dari tidur..haishh!!!!! kenapa ? kenapa? kenapa sampai bole mimpi nih???

tak tau nak bebel ape ..dok terpikir2-pikir je mimpi nih..bye!

2 comments:

  1. Kol bp mimpi nye yunk? Org kate kalau before subuh insyaAllah baik2 saje.... ameennn....jgn byk pikir....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tk tgk pon kol bp..tp before subuh la tadi..huu..insyaAllah :)

      Delete

baca je??meh le komen cket ;)