Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 27 November 2012

Durian Pancake Times Square

Assalamualaikum dan Selamat petang~!!

Waaaaa..sekarang ni musim durian kan??sane sini ade je orang jual durian.... musim durian eh skang nih?? asal kat kampung aku takde pon durian yang tengah berbuah?? kalau tak..berlambak2..sampai tak larat nak makan..last2 mak mesti buat bubur durian..heee....

Durian Crepe? ape tuh?? 1st time aku dengar kat fesbok..aaahh~!!!tak senang duduk aku bile sume orang dok bercerita pasal keenakan durian crepe nih..... aku ni da la antu durian..RUGI rasenya tak try bende alah tu kan? cam ape je dok ngidam mende alah nih ..kalah orang pregnant..hiks~!!

So last week dengan tak sengaja nye aku ngan comot lepak kat Sweet Chat ..Selak punye selak nampak ade menu yang besh.... PANCAKE DURIAN..dalam ati..must try !!!must try!!! Sumpah!!!besh sangat rase dia....rasa durian yang manis...lemak berkrim..pehh!!!pas ni nak try lagi..price pon tak mahal..aku rase orang yang jual on9 tu lagi mahal dari tempat2 yang macam nih..asal eh??huhuhu



SEE??tengok gamba je aku rase nak makan mende alah nih...acaner nih ?? 





As usual..pic tuan tanah kena ada..lalala XD




Lokasi = Sweet Chat @ Times Square
Price = RM8.90


Notakaki = maap atas kesilapan teknikal..this is @ Times Square.. not Pavilion..*Malu tutup muka :P *


6 comments:

  1. sweet chat kat pavi level berapa? area mane? xpenah nampak pun

    ReplyDelete
  2. lifeless = i think kt pavi ni baru open la dear..area bawah..tak bape nak ingt plak..huhu

    ReplyDelete
  3. sure eh pavi..i tny sweetchat on fb they said xde kat pavi?

    ReplyDelete
  4. lifeless - eh ye ker?ermm... rase betol la kt pavi i g ritu..ke Times yerk? hehe

    ReplyDelete
  5. oh oh boleh lupe ke? lol TS kot..pavi kat food court bawah tu xpenah nampak pun

    ReplyDelete
  6. lifeless - aiiyakk!! kena tukar tajuk la nih..hehehe..maap ye ;))

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)