Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Saturday 3 September 2011

Raya Datang Lagi...

Assalamualaikum sume..;))

hari ni dah masuk hari ke 5 kite sume meyambut hari raya ...kejap giler aku gase..esok dah ahad..seb bek la cuti den sampai isnin..so masih ade mase nak beraye kat kampung ni..^^,

takde entry menarik pon aku nak bebelkan kali ni cume nak share gamba2 raye aku je..bagi korang tatap lame2..kuikuikui.....pada yang tak suke tu sila lah beransur pergi dari menziarah belog aku nih..nak share pada yang sudi aje..hahaha..;DD

let's start here~!!




my sweet home.....sungguh tenang bila balik cini..^___^


inilah family saya..jangan terkejut ye sebab kami masing2 memang berlainan rupa..huhuhu..;))








haiihhhssss!!!memandangkan line tenet yang agak slow ketika ini..so aku dah malas nak upload pic bebanyak..cukopla yang ni je ye.......


jumpe di lain entry...cau~!!







No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)