Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Monday 16 May 2011

Bila hati berbicara tentang.....

haaiihhh..takde mood langsung rini...nak pergi kerja malas..nak buat kerja lagila malas..mengadap lappy jela kesudahannya.....^_^

skodeng punye skodeng terperasan satu statement..SAHABAT????wahhh..agak sensitive isu ini diperkatakan oleh orang2 yang memang menjadi sahabat kita....As a sahabat, perlu ke kita mempertikaikan hubungan sahabat itu sendiri??iisshhh..rase tak patut betol kan??dari segi apa yang kita berhak mempertikaikan perkataan SAHABAT itu sendiri??cik fie pon tak paham la......

kadang2 memang tak paham dan malas nak paham sebab cik fie tau sape diri cik fie..perangai cik fie..kalau betol awak sahabat saya,mesti awak tau perangai saya kan??tapi tak....mungkin jenis saya ni malas nak memanjangkan cerita dan mengiyakan sahaja apa yang berlaku di sekeliling saya..sebab tu saya selalu di buli!!!last2 saya jugak yang kena..adoooiii~!!!!

sedih memang sedih tapi nak buat macam mane..selagi awak masih memerlukan sahabat yang tak berapa nak guna nih,selagi awak masih menganggap saya sahabat yg konon2 nya rapat tuh...saya terima....


hatiku retak seribu.....
|
|
|
|
|
|
|
|

~


2 comments:

  1. saba kaka..iallah ade rahmat sume tuh :))

    ReplyDelete
  2. memg bersabar la ni yank..beserah aja pada waktu dan masa ;))

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)