Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 2 April 2013

Tuhan Jagakan Dia.,.,~

assalamualaikum

melangkah aku ke pejabat dengan satu perasaan yang berat..hati tidak seperti biase..seperti ade satu perasaan gelisah bertandang di hati...namun tidak ku sedari..kenapa??mengapa??

sedang bergolak perasaan itu , aku mendapat perkabaran yang tidak berapa enak untuk di dengar..naahh!! incik tunang di landa musibah pagi ni.....sudah ku tahu kenapa hati ini tidak sedap sejak pagi tadi... Tuhan... risau nye hati hanya tuhan yang tahu....syukur takde ape-ape yang teruk berlaku... sungguh aku terlalu takut akan perkara-perkara yang tidak eluk berlaku di antara kami....tarikh semakin dekat.. lindungi kami ya Allah....




Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


InsyaAllah..permudahkan urusan kami Tuhan ;)


2 comments:

  1. bila tarikh keramat tu cik fiza oiiii... :)

    ReplyDelete
  2. fara - insyaallah tak lama lagi..saba ye yunk! hehe

    ReplyDelete

baca je??meh le komen cket ;)