Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 16 April 2013

sukar nye nak buat pilihan!!!!!

assalamualaikum..selamat tengah hari uolss...

ari ni aku masih dalam mud bercuti lagi....cepat betol mase berlalu...petang kang da nak kena balik KL...tempuh jammed...tempuh stress..haihhss.~

so kesempatan kali ni aku telah penuhkan ruang-ruang cuti aku untuk mengusha butik-butik pengantin sekitar melaka..haihh..letih jugak sebenarnya nak buat pilihan...banyak bende yang harus di telitikan..aku ni da la agak cerewet..yelaaaa.,.,.,.,. kahwin sekali je kan..mestila nak something yg berbaloi n make me feel happy n puas..hehe ;)

dalam banyak2 senarai yang aku pilih actually baru 2 butik yang aku drop by..haaa yang len sume nye OFF..busy katenyaa..,baru 2 butik aku da pening lagikan nak usha banyak2.. *pengsan!!!


ni antara butik2 yang masuk senarai...ke uolss ade kenai mane2 butik yg besh2 tu meh le rekemen kan..hehehe ^____________^




1- butik impiana - bukit rambai...- facebook

haaa yg ni memg aku tersangatla berkenan dari mula-mula dulu....harga yang di tawarkan mengikuti budget aku......yg penting mak andam nye adalah gegurl...parent aku tak bg amik yg SHEMALE..o0opppsss~!!! :D

2- butik nafura - tanjong keling  - takde facebook 

yang ni mak aku yg rekemen kan.......sumenya ok..complete dia bagi...tp tula..aku cam tak berkenan skit bab make up nyeee.,.,.,.yelaaa.,.,.mak andam nye baya mak aku..kang muke aku berubah jadi.,.,.errr.,.,.,.  cerewet kah aku??? >_<"

3 - ilham katering - batu berendam - facebook

yang ni aku lom drop by butik lagi..just discuss2 dlm fb je.... so far aku tgk hasil kerja diorang ok jugak... nnti2 baru nak p singgah butik ;)

4 - Mentari kreatif - Taman cempaka - facebook

haaaaa..yg ni aku rase cam glamor ckit..make up artis uolss.,.,.hehehe.......hasil kerja diorang memg superb!!! sayangnye owner ni asik bz je..aku nye pm pon dia tak reply lagi... sob sob..takpe..banyak mase lagi.. :P

5 - WiwinTouch - Peringgit Point - facebook

yang ni pon lawaaaaaa jugakkk...haihhh..juling mate oke tgk hasil kerja kak win...tak saba nak p butik! hehehe

6 - GeeCantik - Masjid Tanah - facebook

yang ni pon lawa jugak..acaner ni uolss??? juling mate ok..sakit jantung pikir...sob sob 

oke...cukup la tak yah nak survay banyak2 nanti aku yang pening nak pilih yang mane..yang 6 ni pon da buat aku magriiiinnnnnnnnnnn.,.~ >__<"


korang-korang yang ade pengalaman dengan ini butik meh la share ckit...mintak pendapat orang berpengalaman nih.. ^________^




nice huh??? pelamin idaman ati...weewittt.,.,. * jatuh cinta ;)

Deco - wiwintouch
Credit to arstudio.com





2 comments:

baca je??meh le komen cket ;)