Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Friday 12 April 2013

Jum LANGGAR panggung berdekatan!!!!!!!

selamat pagi!!! selamat pagi dunia!!! jum ceriakan pagi anda dengan sebungkus nasi lemak... eh??  tetibe kan..hehehe:P

ari jumaat......jumaat..ari yg di tunggu2 oleh aku...bukan aku je..sume orang kot...sebaaaaabbb...besokkan cuti!!yeaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! lagi besh sebab minggu depan i cuti uolss.,.,.sile jeles.,. :D


oke okeee.,.,.,.,.pagi ni bukan nak bebel pasal aku yg mud da melayang ke kampung halaman.,.,.bukan...bukan.,.,tapi nak story ckit pasal movie yg aku tgk malam tadi... movie mende??? besh sangt ke sampai aku nak announce satu dunia? best la uolsss.,. sebab abang i yg berlakon...haaa kaw hado?? kah3 ... :P

Movie yang sedang melanggar panggung wayang seluruh dunia ketika ini.......

LANGGAR...mengisahkan Nizam (Adi Putra) yang ingin menuntut keadilan berikutan kematian isterinya. Aina (Nadia Heng) yang sarat hamil anak sulung dibunuh oleh sekumpulan gangster disebabkan hutang bapanya sendiri. Kematian 2 orang tersayang yang ditembak di depan mata membuat Nizam ingin mencari darah sebagai galang gantinya.... JENG JENG JENG......





Demi untuk membalas dendam... dia mencari jalan...akhirnya...dia diperkenalkan kepada Radzi (Namron) oleh Khairul (Bell Ngasri), seorang teman lamanya. Setelah diuji oleh Loy (Zulhuzaimy) iaitu orang kanan Radzi, Nizam layak menyertai mereka. Radzi juga berurusan dengan Jimmy (Hans Isaac), seorang pengedar dadah yang mempunyai empayar di beberapa buah negara Asia Tenggara. Amanda (Natasha Hudson) merupakan kekasih kepada Radzi dan juga seorang penagih dadah.......dan ramai lagi..aku tak ingat da name diorang...tapi ade sorang tu pegang watak mail "parking ".. 
mula-mula aku blur jap apesal la letak name parking tuh...bile da tgk baru wa tau amendeeeeeeee la parking itu..hahaha :P

scene gaduh dalam cite ni memg terbaiiikkkkkkkkkkkk..semmmaaartttt dohhh!!! ganas n kejam giler!!!! seyes aku kata..cite ni memg tak sesuai untuk tontonan budak2 ...... ada adegan2 yang tak patut ditonton.... no wonder filem ni di klasifikasi 18 tahun dan keatas..



* muka abang aku evil gilerrr...hahaha....bile dendam mula menguasai diri.... 



Nizam menjadi orang kepercayaan Radzi..time ni aku tanye incik tunang ensemkan abg adi? Dia leh wat bodoh je...jeles lettew!! haha :P




Selain gaduh2 ni ade sedikit unsur cinta..eh cinta ke??? tetibe terselit babak2 emosi antara Nizam dan amanda yang aku rasa tak perlu kot sebenarnyeee.,.yelaa..orang tgh feeling layan gaduh2 sekali kuar babak slow motion plak...potong okeee!!!! 




oke la..malas nak bebel panjang2...better korang tengok sendiri...seyes besshhh niehh..tak tipu....rugi o0ooo kalau tak tengok.... pe lagi....jum langgar panggung wayang berhampiran anda!!!! 







eh eh!! tetibe terselit lak muke minahhh nih...haihsss~!!!  hahaha..muke tak saba nak tgk wayang cam ni la.....lalalaalala :P






No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)