Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Thursday 25 April 2013

Dugaan di kala Hujan Lebat.....

Assalamualaikum dan Selamat pagi..

Satu perasaan yang tak dapat nak di gambarkan bile semalam berhadapan dengan bermacam-macam masalah.... Lebaaattttttt amat hujan semalam kan?. Hujan yang turun tak sampai berapa minit pon suda berjaya menghanyutkan beberapa bijik kereta sekitar cheras... pehhh!! satu pengalaman yang tak dapat nak di lupakan bile diri sendiri berada di tempat kejadian.... Haaaaaaaaaaaaa..acaner aku bole terlibat same nih?? adeeessss.. tulaaaa..dari awal mmg da tahu hujan lebat tapi degil jugak nak singgah Sri Permaisuri * ada urusan kerajaan oke... bukan suke-suke oke -.-"

Air naik dengan begitu cepat sekali...... giler ahhh!!! banyak giler kereta di bawa arus... aku ingatkan WUU ni bole lepas sekali sangkut jugak..........betol-betol depan Q-Bistro kereta wa sangkut....waaaa...cuak giler da time tuh... ce korang bayangkan bawa kereta yang di kelilingi air di sekitar kawasan? ehh?asal ayat cam pelik je nih? haha..x kisah la..yang penting aku paham .,.:P..

seb bek la aku ni agak bijak pandai ckit... lelajuuu aku reverse belakang...pasang lampu kecemasan dan memandu secara mengundur..kalau aku redah jugak alamat berenang skali la dengan kereta-kereta yang lain..hehehe...dan syukur sangat-sangat selamat meninggalkan kawasan banjir yang sudah di penuhi dengan kereta polis dan jugak kereta-kereta mangsa ;)


* sekitar kawasan kejadian.. WUU da selamat keluar... tp banyak kereta yang sangkut sebab diorang tak tau depan tu air da naik ....


settle keluar cari alternative lain. nak tak nak kena lalu hiway.. and konpem akan stressssssssssssss sebab for sure jammed tahap gaban kan...... 

macam yang di jangka..nak susur keluar ke hiway pon amik mase 30 minit..yang sepatutnya tak smpai 5 minit pon..-.-" asal la KL ni jammed teruk sangat erk?????ape masalah KL sebenarnye nih??asal hujan je jammed...tak hujan pon jammed jugak..pelik pelik...>_<"


Dah la jammed..ujan lebat plak tu..tetibe WUU wat hal plak...adesss.....




tgk tuh..time-time gawat ni la minyak leh nyala plak..adooiiii..... cuak tahap gaban da aku semalam..nak nyelit kt lorong kecemasan pon tak leh....da la depan tu takde petrol pam..yang ade nak ke sg besi nun..waaa..nak nanes je time nih... T____________T. Sampai2 Shell je boleh plak semua pam untuk ron 95 out of service..haiihhh..memang betul-betul menguji kesabaran aku time nih...... hanya tuhan je yang tahu.....


Dan pagi ni baru aku pasan no plate depan da ghaib.. hanyut di bawa arus lettew semalam...>_<"

Sekian~








4 comments:

baca je??meh le komen cket ;)