Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Saturday 2 February 2013

Norefal Placenta Oil + Vit E Softgel

Assalamualaikum

tak yah bebel panjang-panjang..tinguk tajuk..tinguk tajuk..hehehe


kalau sebelom ni aku share mende ni sebab aku memang pakai dan sangaaaattt puas ati..so kali ni dengan izin Allah s.w.t , aku da pon menjadi agent untuk product ni.Dengan erti kata lain korang bole la beli Norefal Placenta Oil + Vit E Softgel dengan aku.,.Promote neh! hiks~!!



Before bebel panjang..sila la jenguk balik Entry lama aku pasal bende nih..SINI-SINI .

Kalau korang rase susah sangat nak cari..boleh PM aku ye...;) 





*** UNTUK KEGUNAAN LUAR SAHAJA, BUKAN UNTUK DIMAKAN***

1 biji 1 hari.. atau 2 biji 1 hari.. 2 hari dh mula nmpk kesan.. pemakaian minimum slama sbln utk dpt hasil terbaik. ** aku pakai sebijik sehari sebelum tido..so far memang oke uolss!! ;)
 
 

CARA GUNA:

pulas biji atau cucuk dengan jarum atau potong menggunakan gunting yang bersih
sapu pada tempat yang dikehendaki.

lps cuci muka, terus pakai softel ni seluruh muka dan leher* (*jika perlu)..klu ada pkai toner, pakai toner dlu, baru pakai softel, then baru sapu pelembab dan sebagainya kalau nk..sapu ke muka dengan gerakan lembut ke atas (apply gently upwards).. sangat mudah


boleh juga pakai begitu saja tnpa produk lain..
 
 
 
 

Norefal Vitamin E Softgel Facial Oil

Sejenis losyen atau serum yang direka khas untuk menambahkan nutrisi bagi semua jenis kulit. Vitamin ni berbau wangi dan digunakan dua kali sehari pagi dan malam selepas mencuci muka. Sapukan rata pada keseluruhan muka dan leher. Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. So sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan2 halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit.

Vitamin E Softgel made from Swiss Switzerland. Produk ni juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan dijamin HALAL dan bahannya selamat untuk dipakai sebab bahan-bahan yang digunakan adalah dari bioteknologi research. Produk ini juga tidak memberi kesan-kesan negatif ke atas kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.


Tak rugi jika menggunakan VITAMIN E SOFTGEL FACIAL OIL... Ia akan melembutkan pipi dan membantu meremajakan wajah kita. Produk ini akan repair struktur kulit muka kita yang sudah rosak.. So sesuai untuk menutup liang2 roma yg terbuka dan menghilangkan kedutan2 halus dan bekas jerawat serta menegang dan melicinkan kulit. Bagi wanita yg mengadung pun boleh menggunakan produk ini kerana ia boleh menghilangkan stretch mark di perut..
 
 
Dan yang paling penting Product ni memang mendapat kelulusan KKM dan dijamin halal taw!
 
 
 
1bottle : 100 caps/RM145

Postage RM7 (Sem.malaysia)
RM9 (Sabah&Sarawak)
 
 
 
untuk order bole direct email
nurhafiza.jaafar@gmail.com
 
 

3 comments:

baca je??meh le komen cket ;)