Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Tuesday 5 August 2014

Allah belum nak bagi...

Assalamualaikum.. : )

Sekejap je Allah bagi rezeki tu..Sekejap je Allah bagi nikmat itu..
Sekelip mata semuanya HILANG...Allah masih belum nak bagi rupenya....

Aku pasrah...aku redha..
Aku ikhlaskan hati untuk menerima ketentuan Ilahi...
Sungguh aku diduga saat ini.
Saat orang sedang bersuka ria menyambut hari lebaran..
Aku..suamiku..keluargaku..kami diuji...

Sungguh aku kena kuat...
Air mata mengiringi saat perkabaran itu dikabarkan..Allah!!
Rasa semacam tidak bernafas mendengar perkabaran tersebut..
Sesuatu yang sungguh tidak mampu dijangka..
Sesuatu yang memang tidak mahu dirasai oleh setiap wanita yang bakal bergelar IBU...

Namun semuanya sudah tertulis...Aku redha Ya Allah...



No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)