Terima kasih awak! :)

:: Sahabat ::

Thursday 27 December 2012

Suratan atau Kebetulan

Assalamualaikum dan selamat pagi..~

sedang belek2 forum kat mesra.net tadi tetibe terpandang satu topik yg besh..." Dah bape tahun kahwin / tunang / kawan or kenal " .. ( topik ni besh bagi aku..)

dah bape tahun kawen? kalu yg dah KAWEN..
dah bape tahun bertunang? kalu yg dah berTUNANG...
dah bape tahun berKAWAn? kalu yg baru berKAWAN...
dah bpe tahun berKENAL? kalu yg baru berKENAL...





ari ni masuk ari yg ke 6 aku bergelar tunangan orang..cepatnye mase berlalu kan..kalau di ingatkan balik detik pertemuan kami dulu ..errr.,.tak yah la cite.,.,.segan lak nak bgtau korang.,.:P

ape pon kami da kenal hampir 7 8 taun..kot? lupeee.,.:D..
couple setahun and now dalam process untuk melangkah ke alam yg baru..InsyaAllah ;)






JiKA hARi iNi DirikU teRlalU gEMbirA dGn dUNiaWi...sEDarkANlaH aKU dGn aMAraN ALLaH. 
JiKA aKu beRSediH .... puJUkLaH aKu dGn TarBiAH PeNcipTA.
JiKA aNTaRa KitA aDa teMboK peMisAH .... LeRAikaN ia dGn ukHWah. Dan ......
JiKA peRNaH haTimU teRluKa LaNTarAN siKApku LuaHKanLaH aGar aKU bERuBaH.
NaMuN sATu PinTAku, bERjanjiLaH ..... uKHwaH kiTa UnTuk SeLAmANya .......







No comments:

Post a Comment

baca je??meh le komen cket ;)